poniedziałek, 8 kwietnia 2013

News

ONE DIRECTION NA MIEJSCU 8 POPLISTY


Chłopcy dzisiaj



JUŻ JUTRO NOWE BRAVO A W NIM HARRY;)


Mama i siostry Zayna dzisiaj



Niall wczoraj


Liam wczoraj na tt odpisywał fanką. Oto co napisał:

Fanka: Czy kiedykolwiek googlowałeś swoje imię? Liam: haha od czasu do czasu

Fanka: Ulubione wspomnienie z chłopcami? Liam: Przejście do występów na żywo w X Factor :)

Fanka: Masz teraz na sobie skarpety? Liam: yeaaaah ( tak)

Fanka: Lubisz Pringles? ( chipsy) Liam: tak, once you pop you cant stop (te chipsy mają taką reklamę, że nie możesz przestać jeść)

Fanka: Co wolisz, niedźwiedzie polarne czy koniki morskie ? Liam: Niedźwiedzie polarne

Fanka: Twoje ulubione jedzenie? Liam: Pizza

Fanka: Wiesz że mam 100% na teście do którego kazałeś mi powtarzać? LiamL Genialniee

Fanka: Dlaczego robisz ask Liam gdy odrabiam pracę domową? Liam: Przepraszaaam

Fanka: W przyszłym tygodniu mam swoją pierwszą lekcje jazdy, jak myślisz ilu ludzi potrącę? Liam: mam nadzieję, że nikogo ha :)

Fanka: Jaka jest jedna rzecz bez której nie możesz żyć? Liam: Loki :)

Fanka: Jeśli Batman szedłby naprzeciwko Ciebie, co byś zrobił? Liam: Przytulił go :)

Fanka: Czy mogę dostać wirtualny uścisk? Liam: uścisk :)

Fan: Jaka jest Twoja najlepsza rada? Mam przesłuchanie w tą sobotę do XF Liam: Zachowaj spokój, rób swoje i uwierz w siebie :) powodzenia

Fanka: Wyzywam cię, żebyś zmienił swoje imię i nazwisko na batman payno Liam: Może pewnego dnia podejmę się tego wyzwania, haha :)

Harry i Niall po ostatnim koncercie





Brak komentarzy: