wtorek, 18 czerwca 2013

Wtorek, 18 czerwca

 Hejka , jestem nową adminką mam na imię Wiktoria 
zobaczcie  co znalazłam to jest okropne jak ona mogła tak powiedzieć do Nialla 






Jedna z "Directioners" powiedziała raz do Niall'a
"Od twojej brzydkiej mordy aparat mi pęka"
I takie dziewczyny myślą ,że są Directioners Lecz innym razem inna fanka powiedziała
"Suń się blond s**o
lub
"Chcę tylko zdjęcie z Liam'em"
lub
"Chcę ,żeby tylko Louis mnie przytulił" "Nie zasługujesz na bycie w zespole" "jesteś brzydki" "Nie zasługujesz na sławę" "Nie masz talentu"
Wy myślicie ,że jesteście Directioners? Nie zasługujecie na miano fanki ,a co dopiero na miano Directioners. True Directioners kochają wszystkich ,a nie tylko Hazze i Zayn'a bo są wedłóg ciebie najładniejsi!.Wszyscy są tak samo piękni i utalentowani! Żaden z nich nie jest gorszy lub lepszy.Miło by wam było gdyby wam ktoś tak powiedział? Wuje chał do ciebie z tekstem "Suń się S**o" Co zamin coś takiego powiecie pomyślcie dwa razy.Bo kogoś może to bardzo ale to bardzo zranić.Ja osobiście nie chciałam ,żeby ktoś tak do mnie mówił.Nie wiem jak wy ale mam ochote takim "Directioners" porozwalaś twarze.
Jeśli się z tym zgadzasz udostępnij to na swojej stronce. Gdzie się da. Może tak dotrzemy do niektórych "Directioners".


Brak komentarzy: