sobota, 22 czerwca 2013

Wywiad

Wywiad z Hazzą

Kim jest Harry ?

Harry jest najbardziej popularnym członkiem One Direction. Media zabiegają o wywiady z nim, co przekłada się na większą ilość plotek. Wokalista został spytany, czy mu to przeszkadza.

Hmm. Na początku było to trochę przytłaczające, ale teraz patrzę na to, jak na coś, co wiąże się z pracą. Oczywiście, niektóre rzeczy, które czytam, rozśmieszają mnie, a niektóre nie. Ale nie będę tu siedzieć i narzekać - jest jak jest - odpowiedział.

Gwiazdor został spytany, czy odpowiada mu taki stan rzeczy:

Tak. Jest dobrze. Jestem 19-letnim chłopakiem i bawię się. Po prostu nie ma nigdy tak dobrze by dogodzić wszystkim ludziom

Harry znany jest z romansów z kobietami starszymi od siebie. Czy to tylko plotki, czy naprawdę spotykał się z Dunlop Caggie, 23, albo modelką Carą Delevingne, 20?
Cóż, czasami. Jestem 19-stolatkiem, więc tak, oczywiście, że spotykam dziewczyny i chodzę z nimi na randki. Ale, na przykład, jak spotkałem się z dziewczyną w domu na kawie i nagle słyszę, że jestem z nią - takie rzeczy są zabawne. Ale myślę, że jeśli to boli ludzi, to nie jest takie śmieszne.

Harry jest bardzo swobodny w kontaktach z kobietami.

Mam dużo przyjaciół ze szkoły, którzy są dziewczynami. I dorastałem z mamą, Anne i moją starszą siostrą, Gemmą, więc może to przez to. To bardzo naturalne i nigdy nie czułem się niezręcznie w towarzystwie kobiet.

Kolejny raz spytano celebrytę, czy woli być ze starszymi kobietami.
To tak naprawdę nie jest moja preferencja. Myślę, że to po prostu był przypadek. I nie patrzę tylko na kobiety, które są starsze. Lubię dziewczyny również w moim wieku. Oczywiście, moja ostatnia relacja była dobrze udokumentowana i myślę, że ostatnio trochę podobały mi się starsze kobiety, ale wiek nie ma nic do rzeczy. To całkowicie zależy od osoby.

Czy zatem spodobają mu się 18-sto latki?

Yeah! I nigdy nie powiem: "Ona nie jest za stara, dla mnie". [...] Nie sądzę, by miało sens stawianie coraz większych wymogów, by ludzie nie mogli przez nie przejść. Jeśli jesteś z kimś i go lubisz, to świetnie.

Masz 2 Twitter czy coś takiego ?

Mam to on : https://twitter.com/Styles_x_Harry - odpowiedział Harry.

Wywiad z Niallem

Jakie podobają Ci się dziewczyny?

Niall: Z którymi można się drażnić, śmiać się, i z które lubią takie same rzeczy jak ja. Jeśli wyjdzie ze mną na randkę, możemy pójść na mecz. Wspieram drużynę DERBY COUNTY i zawsze będę. Lubię w dziewczynie naturalność.

Maude: Jakie było twoje pierwsze wrażenie, kiedy stworzyli z Was zespół? Byliście w przyjaznych stosunkach?
Niall: Przed połączeniem nas, konkurowaliśmy ze sobą, bo walczyliśmy o nagrodę w tej samej kategorii. Jednak kiedy stworzyli z nas grupę, dobrze się ze sobą dogadywaliśmy. Poszliśmy nawet do domu Harrego, gdzie spędziliśmy razem trochę czasu, żeby siebie nawzajem poznać.
Wszyscy przechodziliśmy przez to samo. To było coś podobnego do rozpoczęcia szkoły.
Podobne ambicje i cele. Myślę, że to właśnie dlatego się polubiliśmy.
Myślę, że na początku Ty [Louis] wydawałeś się zupełnie inną osobą od tej, którą w rzeczywistości jesteś. Kiedy pierwszy raz cię poznałem, byłeś bardzo skryty. Kiedy jednak opuściliśmy kawiarnię w Brimingham, ta osoba odeszła w niepamięć.
Tak, byłem bardzo cichy podczas boot camp. Dla mnie Zayn sprawiał wrażenie jeszcze bardziej cichego. Kiedy jednak coraz bardziej go poznawałem, zmieniałem zdanie – nie jest ani trochę cichą osobą! Harry był wciąż trochę uroczym, tym przystojnym chłopakiem. Niall był głośny, bardzo głośny. Był zdecydowanym liderem podczas boot camp.

Maude: Kiedy zrozumiałeś, że wszystko się zmieniło? Że twoje życie uległo zmianie.
Niall Kiedy byliśmy w The X Factor, nie zdawaliśmy sobie sprawy jak sława szybko do nas przyszła. Naprawdę nie rozumieliśmy tego, dopóki nie poszliśmy na zakupy. To był tydzień 7. albo 8. programu. Wybraliśmy się z kilkoma innymi uczestnikami i czekała na nas masa ludzi, ściśniętych.
Później dowiedzieliśmy się, że była tam wyprzedaż, dlatego tyle ludzi tam było.

Maude: Masz takiego coś jak Twitter czy inne takie duperele?

Niall: Twittery mam nawet 2 drugi to : https://twitter.com/Niall_Of_1D 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Człowieku czemu okłamujesz ludzi? te twittery nie są prawdziwe, nawet jakby mieli inne twittery na pewno by o nich nie powiedzieli światu, zastanów się co piszesz a dopiero potem pisz.