czwartek, 16 maja 2013

Propozycja

Konkurs wciąż trwa a ja mam dla was propozycję. Myślę że fajnym pomysłem byłaby zakładka z tatuażami chłopaków tzn. zdjęcie i znaczenie, może nawet data. Nie wiem co o tym sądzicie? Jeśli macie inne pomysły to śmiało każdy wasz pomysł ma takie same szanse to tylko propozycja:)








Pierwsze 5 osób, które wyjaśnią znaczenie tatuaży Harrego (przynajmnie j 10) otrzymają adresy chłopaków
Zgłoszenia dodawajcie w komentarzach lub na e-mail agusia19920305@interia.pl
Wzór Numer tatuaża (są powyżej) i znaczenie
/ AGA

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedyś tam za adresy obiecałam skomentować coś na blogu ;) dotrzymuje obietnic choć po długim czasie ale jednak ;) myślę że zakładka z ich tatuażami to świetny pomysł. Ja już wysłałam na konkurs informacje mam nadzieję że dotarły:) Nwm czemu osoby czytające twojego bloga nie komentują i jak widzę że nie ma komentarzy to mi sie smutno robi nwm Może tak jak ja lubią czytać a pisać nie zabardzo teraz postaraie komentować posty regyularnie ale nie obiecuje bo może mi to nie wyjść mam nadzieję że zachece czytelników do komentowania ;) sorry ze taki długi komentarz

agiwoode pisze...

dzięki za komentarz ale ja nic nie dostałam, zadnej informacji na konkurs:) jeśli to przeczytasz to skontaktuj się ze mną na tt