wtorek, 7 maja 2013

Witajcie :)
Mam na imię Basia i będę współautorką tego bloga razem z Agą i Dagmarą :)
Szczerze mówiąc zacznę od kilku ciekawostek na temat 1D, które znalazłam w internecie :)

1. Harry chciał spróbować skoczyć z klifu w Nowej Zelandii.
2. Lou zaraził Zayn'a miłością do The Script.
3. Tapetą Lou na telefonie jest zdjęcie jego i Eleonor.
4. Lou nie chce dorosnąć.
5. Lou ma tajne szawki  ze słodyczami.
6.  Zanim Harry zaczął interesować się śpiewem, chciał być prawnikiem.
7. Lou kocha dzieci.
8. Liam boi się łyżek.
9. Liam ma znamie na szyi.
10. Niall mówi przez sen.

To dzisiaj na tyle:) jutro poszukam czegoś więcej :>
Znalazłam jeszcze fajny gif :D


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

My cb też witamy i czekamy na więcje. ;* ;* ;*

Anonimowy pisze...

Ja chcę zostać prawnikiem i moje koleżanki mówią że ładnie śpiewam