niedziela, 5 maja 2013

Rozstanie Liama i Danielle

Cześć, mam na imię Dagmara, jestem fanką One Direction od prawie 2 lat i jestem nową współwłaścicielką tego bloga. Mój twitter to @BooBeaar1D ;)
Od teraz będziemy razem z Agnieszką podpisywać swoje posty abyście wiedzieli która z nas go dodała... mam nadzieję, że sprawdzę się w prowadzeniu tego bloga, i że Was nie zawiodę ;)




Mój pierwszy post zacznę od smutnej, ale ważnej informacji z życia Liama.
Niestety, ale dziś Liam rozstał się z Danielle... z wstępnych informacji wiadomo, że powodem zerwania był brak czasu na spotykanie się ze sobą i postanowili pozostać przyjaciółmi.
Mam nadzieję, że wrócą do siebie, bo byli moją ulubioną parą i na prawdę jest mi przykro z powodu rozstania. 
 Na zakończenie dodam kilka zdjęć Lanielle :











/ Dagmara



2 komentarze:

Martip pisze...

Dagmara ♥

Martip pisze...

Dagmara ♥